• وبلاگ : بيابان گرد
  • يادداشت : چقدر خدا غريب است....
  • نظرات : 0 خصوصي ، 23 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2      
     
    خريد اينترنتي
    http://shoppluss.ir
    خريد اينترنتي
    http://shoppluss.ir
    سلامممممممم.........خيلي ممنون از وب سايت خوبتون که فوق العاده عاليه....واقعا متشکرم....
    خوشحال ميشم به منم سر بزنيد
    سلام منم همينجوري يه دفعه اي اومدم سر زدم. خيلي خيلي خيلي خوش حال شدم كه وبلاگت يا همون حسينيه خودمون سر پاست. التماس دعا. يا محمد و علي
    اين پکيج شامل 600 فايل طرح توجيهي براي شروع کسب و کارهاي مختلف در زمينه هاي متنوع از جمله مشاغل مرتبط با کشاورزي، مشاغل صنعتي، مشاغل توليدي، مشاغل خدماتي، صنعت و معدن و ... مي باشد.
    براي شروع يک کسب و کار همانند شروع يک سفر، شما نياز به يک نقشه داريد. نقشه ايي که در آن ريز جزئيات، هزينه ها و قيمت ها محاسبه شده باشد. اينکه بايد چه مقدار سرمايه و در کجا هزينه شود، و در چه فاصله زماني و به چه ميزان بايد انتظار سود داشت. دور از واقعيت است که طرح هاي توجيهي که در روي کاغذ، زيان ده بودن يک طرح را نشان مي دهد، در واقعيت آن شغل و کسب و کار با موفقيت روبرو شود. از طرفي در صورت نشان دادن يک فعاليت به صورت زيان ده، شايد بتوان با تغيير و اصلاح هزينه هاي غير ضروري و بودجه بندي صحيح و اصولي سرمايه ها، طرح را به يک طرح سود ده تبديل کرد و يا در غير اينصورت، جلوي يک شکست مالي را گرفت.

    آيا اين پکيج ارزش خريدن دارد؟
    ما روزانه خريدهايي انجام مي دهيم و هزينه هايي مي کنيم که نه تنها تاثيري در روند و بهبود زندگي ما ندارند؛ چه بسا باعث ضرر و زيان مادي، جسمي و يا روحي مي شوند. در عوض، در زندگي پيشنهادات و هزينه هايي وجود دارند که ضمن کم و ناچيز بودن اين هزينه ها، اثرات بزرگ و نتايج درخشاني در زندگي به همراه دارند و حتي فراتر از آن، يک خريد کوچک، مي تواند نقطه عطف بزرگي در زندگي انسان باشد. با افتخار مي توانيم اعلام کنيم که "پکيج کامل طرح هاي توجيهي" از آن دسته هزينه هاي ناچيز در زندگي است که مي تواند باعث افزايش آگاهي و اطلاعات شما در زمينه تجارت، کسب و کار و در نهايت آينده شغلي شما شود. به همين منظور، با مشورت تيم توجيهي دات کام، پايين ترين مبلغ ممکن براي اين پکيج در نظر گرفته شد تا تمام افرادي که علاقه ايي به داشتن اين پکيج دارند؛ بتواند اين پکيج را تهيه نمايند.
    سلام.
    دوست عزيز چند نكته كوتاه هست كه شما و امثال شما بهش توجه نميكنيد. اگه اجازه بدهيد همينجا ، پاي متن شما عرض ميكنم:
    1- اين آدمهايي كه به قول شما عفت و حجابشون رو به تاراج گذاشتن كه از پشت كوه نيومده اند. يا يكدفعه اي آسمون سوراخ نشده و اينها فرود بيان؟!!!!!!!! اينها بچه هاي من و شما هستن. ميدونين كدوماشون؟
    همونهايي كه تا زير يكي دد ساله هستن فقط پوشكك ميپوشونيم بهشون و با كمال افتخار لخت و عريان ميچرخونيمشون. بزرگتر كه شدن فقط يه لباس دو بنده تنشون ميكنيم. خب اينها كه تا پايان 8 سال و 364 روز به بهانه ي تكليف نرسيدنشون به صورت عريان توو خيابون و مجالس دنبال خودمون ميبريمشون كه فردا صبحش يكدفعه اي روسري و مقنعه و ديگه دور از جون چادر سرشون نميكنن.
    بنظرتون ميكنن؟!!!!
    ؟
    ؟؟
    2- بچه هايي كه خيلي راحت به وسيله ي گوشي و موبايل و اينترنت و ... از كوچيكي بازيهاش با صحنه هاي بي عفاف روبرو بوده و ديدنشون رو افتخار ميدونسته . عاشقشون بوده و شعر و آهنگهاشون رو بدونه اينكه مفهومشون رو بدونه حفظ ميكرده .........حالا مياد قرآن و حديث حفظ كنه؟! حالا ماه محرمي پاي منبر ميشينه و روضه گوش ميده؟ اينها خيلي پاك باشن و صاف و ساده ميرن حسينيه نوحه گوش ميدن و دلي سبك ميكنن و يه غذاي نزري ميگيرن و برميگردن.
    3-....
    حرفم درست بود؟!!!!!
    پاسخ

    باعرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما مدير گراميمن با صحبتهاي شما موافقم. درسته بچه هاي اين زمانه شايد با خيلي صحنه هاي نادرست آشنا باشن اما هم دوره اي هاي ما چطور(دهه 60)؟؟؟ ما دهه 60 ها خانواده هاي سالم يا تقريبا سالمي داشتيم، ما چرا بايد همرنگ جامعه بشيم؟؟؟ قبول دارم که تربيت ما هم نقص داره اما محيط جامعه هم کم بي تقصير نيست. من نگران آينده دخترم هستم. الان 3 سالشه عاشق چادر و حجاب و قرآنه هر چند به آهنگ هم تمايل داره:دي. مي ترسم تربيت من با تربيت بيرون از خانه خيلي تناقض داره. براي همين عرض کردم مسئولين هم بايد دست بکار بشن يه تدبيري بيانديشن.اميدوارم روزي برسه که واقعا يه جامعه اسلامي داشته باشيم.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 95 مهر 3 نوشته شما با عنوان چقدر خدا غريب است... برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب اسراء و دبير سرويس آن منيره غلامي توکلي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
     <      1   2